Schemat działania wymian:
Prosimy udać się pod adres:
https://tula.selino.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Wymiany” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).
 |
Najpierw należy wybrać numer zamówienia, w którym chcesz wymienić jeden lub więcej towarów. Ukażą się wówczas produkty wchodzące w skład wybranego zamówienia. Należy wybrać te, które chcesz wymienić i kliknąć przycisk „Przejdź dalej”. |
 |
Następnie podaje się parametry oczekiwanego towaru tj. jego kolor oraz rozmiar. |
 |
Kolejnym krokiem jest określenie rodzaju przesyłki, jaką chcesz otrzymać oczekiwany produkt. Przy poszczególnych opcjach jest ukazana kwota, którą będziesz musiał/a zapłacić korzystając z szybkich płatności, tradycyjnego przelewu lub płacąc kartą płatniczą. |
 |
W tym kroku należy wybrać adres dostawy, pod który ma zostać dostarczony oczekiwany towar. |
 |
Przedostatnim krokiem jest wybór rodzaju płatności za koszt wysyłki oczekiwanego towaru z Tula do klienta. Nie ma możliwości wybrania przesyłki za pobraniem! |
 |
Ostatnią rzeczą jest dokonanie płatności. W przypadku chęci skorzystania z tradycyjnego przelewu należy wybrać z ukazanej strony „Przelew bankowy” (drugi rząd, trzeci przycisk). |
Po wykonanej procedurze, wymiana jest zarejestrowana w naszym systemie i należy ją natychmiast opłacić.
Bez prawidłowego opłacenia wymiana nie zostanie zrealizowana! Następnie wystarczy wydrukować przedstawiony „Dokument wymiany” (może być czarno-biały) dołączyć do wymienianego towaru i odesłać na adres, który zostanie wyświetlony na ekranie.
Wymieniany towar nie może nosić śladów użytkowania. Akceptujemy wszystkie formy wysyłki, prócz pobrania!
Schemat działania reklamacji:
Prosimy udać się pod adres:
https://tula.selino.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Reklamacje” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować, lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).
Schemat działania zwrotów:
Prosimy udać się pod adres:
https://tula.selino.pl/wymiany-reklamacje-zwroty.html, następnie wybrać przycisk „Zwrot” (w przypadku braku zalogowania należy się zalogować lub w przypadku zakupu bez rejestracji należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail, z którego był dokonywany zakup).
Jakich towarów nie mogę zwrócić?
 |
Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. art 38. punkt 3. |
Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?
 |
Jeśli dotarła do Ciebie uszkodzona przesyłka, to możesz nam to zgłosić postępując zgodnie z instrukcją - uszkodzone przesyłki. |